2023. május 27., szombat

Mhairi McFarlane: Ich glaub, ich will

Ez igazából egy kisregény, az írónő – szerintem – első regényének, a Wir in drei Wortennek (magyarul Hello, szia, szeretlek!) a „folytatása”. Csak 102 oldal, én hangoskönyvként hallgattam a spotyfin, úgy gyenge 2 és fél óra volt.
Rachel és Ben - az előzményregény főszereplői - végre együtt vannak, boldogok együtt, de persze egy kapcsolatban vannak nehézségek. Ráadásul épp felbukkan mindkét oldalon valaki, aki fejtörést okoz a kapcsolatukban. Amikor világossá válik Rachel számára, h a házasság témához is teljesen másként állnak, bepánikol egy kicsit. Kb. az utolsó percekig nem igazán értettem, h erre miért volt szükség, de sikerült olyan – persze egyáltalán nem meglepő – lezárást találni, amivel kerek lett a történet. Persze a „Miért volt erre szükség?” kérdését továbbra sem értem teljesen, erre azt találtam, h sokan követelték az írónőtől a nagy sikerű törénet folytatását.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése