2024. március 28., csütörtök

Arno Strobel: Die App

2 éve olvastam már a szerzőtől egy könyvet, ahogy az, úgy ez is egy thriller. Nem sűrűn olvasok ilyesmit és alapvetően nem is nagyon szeretem, de ha mégis a kezembe kerül, általában – már csak a változatosság miatt is – tetszeni szokott. Most is így volt, bár maradt bennem némi hiányérzet.
Míg az orvos Hendriket egy sürgős esethez hívják éjjel a kórházba, menyasszonya, akivel 1 hét múlva házasodnának, nyom nélkül eltűnik. Mivel magával vitt egy bőröndöt, a rendőrség nem hajlandó nyomozni, ők úgy értelmezik, elhagyta a férfit. Gyorsan kiderül, nem Linda az egyedüli eltűnt az utóbbi időben a környéken és az is, h valamilyen módon a házukban lévő smart home system „felelős” az eltűnésekért. Tovább fokozza – az olvasóban – a feszültséget, h időnként dőlt betűs, rövid fejezetekben olvashatunk az eltűntek perspektívájából néhány gondolatot, ami inkább csak sejtet, mint felfed bármit is. Közben Hendrik kétségbeesve próbál valami nyomot találni, ami Lindához vezeti, nem tudja, mit gondoljon, kiben bízhat, de gyorsan rájön, leginkább senkiben. A végére azért szerintem az olvasóban is elég jól kikristályosodik, h mi is zajlik itt és kik a felelősök és bár a sztori izgalmas és hátborzongató, mégis valami hiányzott belőle nekem, talán egy csavar, valami igazi meglepetés a végére.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése