2023. március 11., szombat

Tonia Krüger: Here comes my Sun

Ebből a sorozatból meghallgattam már decemberben az első részt, az volt a „tél”, az tetszett is, ez a „tavasz”, ez már kevésbé. Nem sorozat abból a szempontból, h a szereplők mások, de van némi átfedés, az itteni főszereplő lány, Jamie is lazán ahhoz a baráti körhöz tartozik, akikat már megismertünk az első részben.
Jamie épp szakított a vőlegényével, miután kiderült, h az rendszeresen megcsalta. Még egyetemre jár és egy újságnál gyakornokként dolgozik, ahol a legnagyobb szerelmi történetekről ír cikket, a szerkesztőség legnagyobb Casanovájával, Ryannel, engem kb. itt vesztett el a sztori. Innentől kezdve felvonultatja a szerző a szokásos kliséket, mindenki óva inti a lányt a nőcsábász Ryantől, de persze ahogy az már lenni szokott, lassan kiderül, h egy szó sem igazróla, ő a legjobb, leglovagiasabb és csak Jamie kell neki, blablbabla…Mindez súlyosbítva van még a pasi részéről egy múltbéli „kereszttel”, ami alaposan megnehezíti a happy endet. Szerintem erre sem tudott a szerző hihető megoldást kitalálni, de a happy end persze nem maradt el. Nagyon sok jól ismert sablon volt benne, kevés meglepetés, vagy újszerű elem, a szereplő ábrázolás sem sikerült túl jól szerintem, legalábbis én nem kedveltem meg őket és kb. a felétől a motivációm a hallagtására (ezt is hangoskönyvként hallgattam a Spotify-n) az volt, h akkor előbb a végére érek, de túúúúl hosszúúúú is.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése