2016. április 29., péntek

Geneva Lee: Royals Saga 01 - Royal Passion

Valami könnyed kis limonádéra számítottam megspékelve a modern királyi családok „magánéletével”, ehelyett leginkább egy „szürke ötven árnyalata újra”-t kaptam, még silányabb verzióban.


Clara épp végez Oxfordban (elképzelni sem tudom, h szerezhetett ott diplomát;)), amikor megismerkedik egy titokzatos idegennel, akit aztán napokig nem tud kiverni a fejéből. Amikor a barátnőjével kivett londoni lakást megszállják a fotósok, akkor derül ki számára, h az angol trón várományosával keveredett szenvedélyes csókcsatába. Kapcsolatuk futó kalandnak indul és a herceg óva inti magától a lányt és egyértelművé teszi, ő nem képes szerelemre és komoly kapcsolatra. Ennek megfelelően a könyvet dominálják afférjuk naturalisztikus leírása és a pőre szóhasználat, sok részletében kísérteties hasonlóság a Szürke 50 árnyalatával, de még annál is közönségesebb és unalmasabb. Időnként teljesen értelmetlenek a párbeszédek, amiket pont ezért nehéz követni és az egész borzasztóan idegesített a bugyutaságával és az igénytelenségével. A vége aztán megint egész elviselhető lett és egy kósza pillanatig eljátszottam a gondolattal, h folytatom, mert a sok szexleírástól eltekintve érdekelt volna, h hogy folytatódik a történet - ami persze finoman szólva sem kérdés - így szerencsére gyorsan észhez tértem, bár van még 5-6 része, biztosan nem fogom elolvasni, teljesen agysejt gyilkos:S.

11 megjegyzés:

  1. Szia el tudod kuldeni nekem? Elore os koszonom szepen! naramaci277@gmail.com

    VálaszTörlés
  2. Szia,el tudod küldeni nekem is?Nagyon szépen köszönöm!
    beri77@vipmail.hu

    VálaszTörlés
  3. Szia!
    Nekem is el tudnád küldeni?
    strauchlilla@gmail.com
    Előre is köszönöm!

    VálaszTörlés
  4. Senkinek nem tudom elküldeni, mert már rég nincs meg.

    VálaszTörlés
  5. Szia. El tudod küldeni nekem? erikajoos31@gmail.com

    VálaszTörlés
  6. Szia. El tudnád nekem küldeni. hellrenata98@gmail.com.

    VálaszTörlés
  7. Szia,el tudod küldeni nekem is?Nagyon szépen köszönöm!
    szlylla95@gmail.com

    VálaszTörlés
  8. Szia! Elkérhetem én is. Evelyn33@gmail.hu

    VálaszTörlés
  9. Szia, én is elszeretném kérni. Köszi.
    ermifo2310@gmail.com.

    VálaszTörlés
  10. Én is elszeretném ezt kérni.
    tothteddy197401@gmail.com

    VálaszTörlés