2024. április 11., csütörtök

Ali Harris: Der erste letzte Kuss

Jaj, hát ezzel sem nagyon tudtam megbarátkozni. Nem is lett volna rossz, Ryan és Molly szerelmének, kapcsolatának sok-sok éven át nyúló bemutatása, de…minden egyes fejezet más évben játszódik, tök máskor. Egyfolytában ugrálunk előre, hátra…minek? Mit ad ez a történethez? Miért kell ez? Nagyon idegesített, főleg, h semmi értelmét nem láttam. Összejönnek, szétmennek…együtt vannak most egyáltalán, vagy nem? Egy idő után már érdekelni sem nagyon tudott.
Kb. a felére derül ki – legalábbis nekem - h Molly és Ryan a házasságig is eljutott, majd az is, h a jelenben már nincsenek együtt. Molly egy csalódás után próbálja immáron Ryan nélkül felépíteni az új életét, minden jel arra utalt nekem, h szétmentek, elváltak. Aztán itt jött a fordulat, hisz kiderült, h miért nincsenek együtt már, mi választotta szét őket, a sok-sok érzelmes leírás, gondolat azért az én kemény szívemet is meglágyította. A végén még egy kis bepillantást is kapunk Molly több évvel az események utáni életébe, ami jót tesz az olvasó lelkének is. Szóval a végére azért megérintett, de ezzel együtt is úgy gondolom, nekem jobban tetszett volna az állandó időbeni hármasugrások nélkül.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése