2013. július 10., szerda

Cora Carmack: Szakítópróba


Megint fanyalognom kell, sajnos. Pedig jól indult.
A 22 éves színésznövendék Bliss nagy problémája, h még mindig szűz. Elhatározza, h ennek az állapotnak sürgősen véget vet, persze a sors rögtön az útjába is sodor egy nem akármilyen férfi példányt, mégsem sikerül átesni a tűzkeresztségen, egyszerűen fél, így a döntő pillanatban a távozás hímes mezejére lép. Mindez még elmenne, ha a pofára ejtett pasiról nem derülne ki másnap, h ő az új tanára az egyetemen… Innentől kezdve persze vadul pattognak a szikrák a szereplők között. Nekem viszont nagyon az volt az érzésem, h a lendületes kezdés után a könyv 2. felében nagyon behúzta a vészféket a szerző, úgy éreztem egy helyben toporgunk. Bliss küzd a félelmeivel, de a történet egy tapodtat sem halad előre, kicsit unalmas lett számomra.
A végén teljes az idill persze, de az elejéhez képest nekem csalódás lett a könyv, mert annyira jófej módon és lazán indult és nagyon csöpögősen fejeződött be:S. Először határozottan az volt az érzésem, h nagyon rég olvastam magyarul olyan könyvet, amin ennyit nevettem és mosolyogtam volna, de aztán ellaposodott mind a sztori, mind az elbeszélés mód. 


Ami még zavart – bár apróság, így nem kellett volna – h Garrick, (a tanár) csak 1-2 évvel idősebb Blissnél, szerintem sokkal hihetőbb lett volna a dolog, ha 5-6 évvel idősebb, így időnként fura volt pl. a Mr. Taylorozás, meg hogy mitől van tapasztalata stb, ez bosszantott.
Nagyon gyorsan elkészült a magyar fordítás (kivételesen megelőztük a németeket is), hisz csak 2012 december elején jelent meg a könyv eredetiben. Azóta már egy újabb regénye is megjelent Cora Cormacknak – legalábbis angolul – június 4-én. A Faking it!-ben a Szakítópróbában megismert Cade körül bonyolódik a történet, legalábbis az angol fülszöveg szerint.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése