2017. november 3., péntek

Colleen Hoover: Weil wir uns lieben

Idén olvastam a trilógia első két részét, de úgy be is sokalltam, h a harmadikat hagytam, mivel azonban nem szeretem a befejezetlen dolgokat, most nekiláttam.


Will és Lake végre házasok és rövidre szabott nászútjuk során sorra felelevenítik találkozásuk és kapcsolatuk fontos pillanatait. Vagyis egy fejezet, h mit érzett, gondolt Will pl. mikor először látta meg a lányt, majd a következő fejezetben a jelenben beszélnek erről. Elég szánalmas az egész koncepció, h egy ilyen semmilyen sztoriról ennyi bőrt lehúz. Az amazonos értékelésekben is meglátszik ez, míg az első két kötet kimondottan jó osztályozásokat kapott, a 3. csak hármast és még az is túlzásnak tűnik. A könyv 90%-ban semmi újdonság nincs, a végén ad egy kis kitekintést a következő néhány évükre, ennyi mindössze az újdonság. Ráadásul borzasztó csöpögős, rózsaszín és romantikus,de a brrrrr fajtából:S, pont ezért végig arra törekedtem, h minél előbb túl legyek rajta és nagyon örülök, h végeztem ezzel a három kötettel, valószínűleg ezzel egyúttal a szerzővel is végeztem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése