2020. október 19., hétfő

Sophie Kinsella: Shopaholic & Family

Majdnem 2 és fél évvel aztuán, h belekezdtem a Shopaholic sorozatba, eljutottam az utolsó, 8. részhez. Ahogy azt a 7. végén sejteni lehetett, a két utolsó összetartozik, így továbbra is az USÁ-ban vagyunk, ahol Becky, Luke, Minnie, a barátaik és a családjuk nagy „titkos” misszión vannak Becky apukájának nyomában. Graham csak annyit közöl velük, h helyre kell hoznia valamit, ne aggódjanak, de persze a felesége és a lánya, nem hagyják annyiban a dolgot és nyomozásuk egy rég elfelejtett ifjúkori baráti körre irányítja a figyelmüket.
A sztori és az, h Graham ill. a lánya is ennyit tesznek egy másik emberért nyilván szép, mégis valahogy falsnak éreztem az egészet ebben a regényben. Mindenesetre sok szempontból méltó a lezárás, Kinsella a 8 kötet minden fontos szereplőjét összetrombitálja a befejező részre, akik hozzák is a tőlük megszokottat, ezáltal ez a rész sem lesz kevésbé bohókás, őrült, irreális és vicces, mint a megelőzőek. Tetszett, h a főszereplőnk, Becky a végére kicsit felnőni látszik, sokkal kevésbé idegesítő, sokkal érzőbb, emberibb, kevésbé tölti ki a shoppingolás minden gondolatát, ez üdítőleg hatott rám és ezáltal az egész egyáltalán nem volt annyira blőd. Örülök, h a végére értem ennek a sorozatnak, bár tényleg nagyon sokszor idegesített, de összességében mindig egy gyorsan olvasható, szórakoztató, kikapcsolódásra alkalmas olvasmányt kaptam a Shopaholic sorozat részeitől.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése