2021. november 17., szerda

Rosie Walsh: Ein ganzes Leben lang

A borító és a cím alapján én leginkább egy cuki kis romantikus történetet vártam és tulajdonképpen eleinte annak is tűnt. Egymást rajongásig szerető pár – Emma és Leo – tüneményes kislánnyal – Ruby, de gyorsan kiderül, h azért az életük nem az, aminek első blikkre tűnik.
Először az realizálódik, h Emma, bár legyőzte a rákot, de annak réme továbbra sem tűnt el az életükből, ekkor azt gondoltam, h ez lesz a regény fő problematikája, de egyre több olyan apró részlet bukkant fel, ami nem erre engedett következtetni. Hol Emma, hol Leo perspektívájából látjuk az eseményeket, vagyis együtt próbáljuk elfejteni és eltusolni az elfelejthetetlent a nővel és együtt nyomozunk a férjjel, mindeközben egyre csak szaporodnak a kérdőjelek a fejünkben. Nagyon sokáig fogalmam sem volt, mi a múlt nagy titka, jól keveri a kártyákat a szerző, fenntartja a feszültséget és az érdeklődést, a szereplők szerethetőek és életre kelnek. Aztán megismerjük a múlt eseményeit, ami sok mindent megmagyaráz, lassan helyre kerülnek a kirakós darabjai. Nagyon összetett, szövevényes, izgalmas és érzelmes történet, nekem nagyon tetszett, talán csak a végén éreztem azt, h egy kicsit már túlbonyolítja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése