2019. december 14., szombat

Julie Peters: Ein Weihnachtsbuchladen am Meer

Valami karácsonyit akartam hallgatni a karácsonyi süti készítés közben és erre bukkantam a spotifyn. A regény egy több részes sorozat 3. része, de attól függetlenül is érthető és követhető volt, h nem olvastam/hallgattam az első kettőt.


Frieke első babáját várja a német Spiekeroog szigeten és annak ellenére, h boldog gyermeke apjával, Bengttel, úgy érzi sötét felhők gyülekeznek a feje fölött. Bengt hallani sem akar a házasságról ráadásul pont a szürke, depresszióra serkentő november végén hagyja magára a gondolataival Friekét egy konferencia miatt. A barátnőinek hála a kismama gyorsan karácsonyi lázban kezd égni, dekorál, sütit süt, köt és elkezdi szervezni a karácsonyt, amit a családjaikkal és barátaikkal akar ünnepelni a szigeten. Ráadásul – amolyan adveni naptárként – egy ismeretlentől minden nap levélke várja, amit eleinte egyáltalán nem tud hova tenni. Lassan aztán körvonalazódik a kép és Frieke legvadabb álma válik valóra karácsonykor.
A címe (Karácsonyi könyvesbolt a tengernél) kissé félrevezető, mert konkrétan Frieke könyvesboltjáról esik a legkevesebb szó, de hát ez a sorozat a német Jenny Colgan koppintás, így gondolom muszáj volt. Aranyos kis történet, de az ilyeneknél mindig örülök, h nem olvastam, hanem hallgattam, miközben valami mást csináltam, így „kiegészítésként” tökéletes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése