2020. november 3., kedd

Benedek Ágota: rumbarumbamm

Egy újabb könyv, ami a tavaszi „karantént” dolgozza fel, méghozzá a hazait, napló formájában. A könyv a forgatókönyv író szerző blogbejegyzéseiből született, amiket 65 napon át írt, március 16-tól május 17-ig.
Benedek Ágotának eszméletlen szövege van, régen röhögtem ennyire jót és sokszor könyvön. Egyben magamon is nevettem, mert a "karantén” sok ismerős eleme köszön vissza a naplójában. Bár meglepő volt, h még néhány hónap távlatából is sok mindent elfelejtettem már. Olyan szempontból is érdekes, h újra szembesültem vele, milyen naiv/tudatlan volt akkor az ember, na meg olyanból is, h bár a helyzet már lassan hónapok óta sokkal rosszabb, mégis, szinte tabu még mindig a többség számára sajnos mindaz, ami tavasszal a csapból is folyt:(. Persze nem csak a karanténról és a koronavírusról van szó, a szerző el-elkalandozik, vicces gyerekkori történeteket oszt meg, meg egyéb más anekdotákat, bár azért ezek között voltak olyanok, amiket nem tudtam teljesen követni, illetve időnként az volt az érzésem, h túl sok – kellemetlen – információt tudunk meg az életéből Összességében viszont egy remek humorral megírt, szórakoztató olvasmány, amit nagyon gyorsan lehet olvasni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése