2017. július 12., szerda

Katie Jay Adams: Sommer ins Glück

A könnyed, nyári olvasmányok között tartottam ezt számon és valami ilyesmi épp nagyon rámfért már, amikor elkezdtem olvasni.
Annie élete romokban hever, ahogy az már csak lenni szokott a hasonló kaliberű történeteknél. Kirúgják pincérnői állásából, az anyja nem tudja fizetni a házat, amiben Annie öccsével, az Asperger szindrómás Marckal él.


Aztán felbukkan az életében a dúsgazdag és veszélyesen jóképű Jona, akivel egyfolytában összefutnak, aztán az élet – és a szerző – végképp összetereli őket, egymásra vannak utalva, csak egymás segítségével kaphatják meg, amit akarnak. Annie az 50 ezer dollárt, ami a házuk megmentéséhez kell, Jona pedig örökségét, a családi impériumot. Ehhez el kell játszaniuk, h komoly és felelősségteljes kapcsolatban élnek, meggyőzve Jonathan szigorú apját, aki szerint egy impériumot nem lehet család és biztos háttér nélkül irányítani. Szóval amolyan Pretty Woman jellegű sztori, de meglepetésemre pont az ebben rejlő lehetőségeket nem aknázta ki. Ráadásul csak 3 hétről van szó, h a történet h végződik, szerintem nem kell ecsetelnem, de kétlem, h egy szigorú pátriárkát meg lehetne győzni ennyi idő alatt, de itt persze minden szál teljes happy enddel zárul. Persze mindegy is, felhőtlen kikapcsolódásra vágytam, nagyjából megkaptam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése