2020. november 30., hétfő

Anne Labus: Das kleine Altstadthotel

Teljesen rászoktam a hangoskönyvekre, itthoni sütés-főzés, takarítás közben nagyon szeretem ezeket hallgatni a spotify-n, ezt is ott hallgattam. A 40 éves Inga házassága már régen nem az igazi, de a kegyelemdöfést az adja meg neki, h rajtakapja a férjét egy másik nővel.
Egy barátnőjéhez megy, aki egy kis panziót vezet. Itt ismerkedik meg egy idősebb nővel és annak a fiával Stefannal, akivel rögtön érdeklődni kezdenek egymási iránt. Először a pasi szinte ostromolja, de Inga bizonytalan, hisz még el sem vált, nem biztos benne, h máris egy újabb kapcsolatba kellene beleugrania. Némi bonyoldalom után egy kis bonni belvárosi hotelben köt ki, h kisegítse Stefan szüleit a családi vállalkozásban. Stefan viszont egy együtt töltött éjszaka után telejsen megváltozik és hirtelen egy másik nő tűnik fel az életében. Na ezek után még hallgatni is kellemetlen volt, ahogy Stefan szülei rá akarják erőltetni a fiúkra Ingát és ő is saját magát. Inga persze tökéletes, mindenben segít, mindent megold és az egész nagyon „életidegenné” vált ezáltal, legalábbis nekem, de lehet, h én vagyok túl földhöz ragadt:). A vége persze idill a köbön, de nem kicsit meseszerűen, amiért nem nagyon tetszett nekem. Ami szintén fura volt, h a főszereplőnő 40 éves, de sokszor úgy viselkedik/gondolkodik, mintn egy 20 éves, ez is időnként furán hatott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése