2020. április 23., csütörtök

Kerstin Hohlfeld: Kirschblütenfrühling

A 4. része egy sorozatnak, aminek még évekkel ezelőtt az első két kötetét olvastam, ezt most a spotifyn találtam és hallgattam meg.


Rosa Redlich, továbbra is varrónőként dolgozik, együtt él az orvos barátjával és annak kislányával, de fő tevékenysége még mindig, a cukiskodás és mások „megmentése”. Teljesen önzetlenül segít egy punk, csavargó, félig bűnöző lánynak és az önzetlensége odáig fajul, h magukhoz is költözteti. Megismeri lassan a lányt és a történetét, ami ahhoz az élethez vezetett, amiből Rosa „kimenti”. Ezen felül nehezen tudnék mást írni a történetről, ami olyan irritálóan cuki és rózsaszín, h kimondottan irritált. A párbeszédek nem vezetnek igazából sehova, ahogy a történet sem igazán, csak a cukiskodás megy mindenki részéről, a való világgal teljesen elvesztette a szerző ebben a regényében a kapcsolatot.
Nem tudom eldönteni, h ez a kötet sikerült-e gyengébbre vagy én változtam meg ennyire ebben a 7 évben - mondjuk valószínűleg picit mindkettő – de nem hogy nem tetszett, hanem borzasztóan irritált a könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése