2022. április 29., péntek

Connie Glynn: Prinzessin undercover – Geheimnisse: Band 1

Ellie egy kis állam, Maradova hercegnője, aki egész életében nem vágyott másra, csak arra, h normális élete legyen. Lottie egy teljesen átlagos lány, aki egész életében nem vágyott másra, csak arra, h hercegnő legyen. A két tini a Rosewood halli internátusban egy szobába kerül és a kezdeti nehézségek után egyre jobban kijönnek egymással.
Anélkül, h bármit is tettek volna ezért hirtelen az egész előkelő diáksereg azt hiszi, Lottie a hercegnő, ő egy idő után boldogan rájuk hagyja és ez ellen Ellie-nek – aki lassan csak kiböki a barátnőjének, h ki is ő valójában – sincs semmi kifogása. Kiderül, h évszázadok óta szokás, h a hercegeknek, hercegnőknek un. patistjuk (németül legalábbis így volt, nem tudom magyarul lefordították-e) van, aki átveszi a helyüket a hivatalos szereplések alkalmával, így Lottieból úgymond Ellie duplőre lesz. Hozzájuk csatlakozik Jamie, aki a hercegnő „testőre” (porter volt németül), aki valamiféle „eleve elrendeléssel” kerül ebbe a pozícióba. Ők hárman jó csapatot alkotnak, amire szükség is van, mert egyre szaporodnak a furcsaságok az internátusban. Nem is tudom, mit gondoltam-vártam amikor belekezdtem, de gyosan megállapítottam, h nem nekem való. Jó a feléig teljesen meg is voltam győződve, h nem fogom meghallgatni a 2. és a többi részt, de aztán a végére egész megtetszett, így belecsaptam a másodikba is. Sokszor olyan, mint valami Disney mesekönyv (nekem hangoskönyv formátumban), sok újat nem hoz, de egész jók a karakterek és a két főszereplő lány, Ellie és Lottie figurája jól sikerült és meglepően jól hozza a szerző az ő barátságukat. Magyarul Beépített hercegnő címmel jelent meg a sorozat első két része. Most meglepve olvasom, h a szerző, Connie Glynn Youtube-sztár aki ezzel regényíróként is debütált.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése