2023. július 24., hétfő

Emily Henry: Kein Sommer ohne dich

Egy pasi-csaj barátságot követünk végig ebben a könyvben, amit hangoskönyvként hallgattam.
A szeleburdi, utazási újságíró és influencer Poppy és a megbízható, az életét óraműpontossággal élő tanár, Alex a legjobb barátok az egyetem kezdete óta. Sok kalandot éltek már át együtt, mindig ott voltak egymás számára. Bár nem is lehetnének különbözőbbek, Poppy elbeszéléséből egyértelműen kiderül, h már jó ideje többet érez Alex iránt barátságnál és vannak arra mutató jelek, h ezzel a srác is így van. Viszont a barátságuk mindkettőjük számára olyan fontos és értékes, h nem merik kockára tenni azt, mert nem biztosak a másik érzéseiben, ráadásul, hol az egyikük, hol a másikuk érzi azt, h meg találta – valaki más személyében – az igazit. Sok újdonságot sem a sztoriban, sem a megvalósításban nem hozott a könyv, sajnos nekem a mesélő, Poppy nem lett a kedvencem, ez rányomta a bélyegét számomra az egészre. Nagyon idegesített még a többsíkú elbeszélés, oké értem, h ez fokozza az izgalmat stb., de itt szerintem túlzásba esett a szerző, mert a jelen mellett hol 12, hol 10, hol 5 évvel azelőttre ugrándoztunk, amit nehezemre esett követni és feleslegesnek is tartottam ezt. Szóval összességében nem lett a kedvencem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése