2023. december 20., szerda

Jani Friese: Weihnachtszauber in New York

Nem kis viszontagság árán vettem meg ezt amazonéktól ekönyvben, hát kár volt. Sajnos még mindig vagyok olyan hülye, h ha egy könyv címében a karácsony és New York szerepel, ráadásul brutál sok jó értékelést kapott, elhiszem, h ez jó. Ráadásul van egy második része is és „csomagban” vettem meg, sírok magamon.
A német Luisa az ádventi időszak kezdetén érkezik New Yokrba, h vigyázzon megözvegyült nővére kislányára. Jól indul a dolog, mert a reptéren rögtön elcseréli a bőröndjét egy pasival, akiről kiderül, h kőgazdag, borzasztó jóképű és bomlanak utána a nők. Luisa és Will ezután lépten-nyomon egymásba botlik, ez nyilván tök egyszerű New Yorkban. Valamilyen okból kifolyólag a német nő meg van róla győződve, h a pasi egy nagy nőcsábász, ezt nem tudom mire alapozza, olvasóként nem sok jelét láttam ennek. Ahogy annak sem, h bármelyiküknek is lenne akár csak egy szikra egyénisége is. Nyilván nem vártam semmi világmegváltót, nem is feltétlenül a történettel volt problémám, mert ebből akár még valami jó is kisülthetett volna, sokkal inkább a megvalósítás sikerült rendkívül vérszegényre. A könyv tele van borzasztóan felületes és semmimondó párbeszédekkel, a szereplők elképesztő sótalonok és mág vár rám a második része (ha már megvettem), jajj.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése