2022. június 25., szombat

Marnie Schaefers : A New Season. My London Dream - My-London-Series, Band 2

Meglepve konstatáltam, amikor elkezdtem hallgatni, h nem sok köze van az első kötethez, persze a címet megnézve – ami hasonló, mégis más – ez nem túl nagy meglepetés. Ugyanabban a londoni milliőben vagyunk, az első rész főszereplői is fel-felbukkannak, de a történet középpontjában egy teljesen új szereplő Victoria-Vincent áll, ill. az első kötetben már epiződszerepet kapó Tracey.
A csinos tinédzser Victoria már régóta sejti, h más, mint a kortársai, akik különcek tartják, de ő tudja, transzszexuális, hiába született női testbe, férfinak érzi magát és jön az elhatározás, h férfiként is akar élni. Tracey egy véletlen folytán Vincentet ismeri meg és számára, azután is férfi marad, h kiderül, valójában még nem az. Mostanában egyre többet hallani erről a témáról, én nem érdeklődtem különösebben iránta, nem is tudtam róla sokat, azt sem, h ez a rész erről szól, így nekem összességében érdekesek voltak az ezzel kapcsolatos gondolatok, problémák, dilemmák, a folyamatok. Végigkövethetjük a főszereplő „átalakulását”, az ő történetét, ami azért nekem sokszor túl „egyszerűnek” tűnt, annak ellenére is, h a szerző érzékelteti a problémákat is, de főleg az a pont, amikor Victoria végleg Vincent akar lenni, nekem kissé elnagyoltnak tűnt. A felolvasó ugyanaz és ugyanolyan idegesítő, de azt kell mondjam, a végére megszoktam, bár a hangsúlyai – főleg azokon a helyeken, amikor nincs mit hangsúlyozni - megszokhatatlanok. Nagyon-nagyon, túlságosan is hosszúnak tartottam ezt, bár most legalább sikerült többnyire tartalommal megtölteni, nem csak az unalomig ismételt szólamokkal.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése