2023. január 20., péntek

Katharine McGee : American Crown – Beatrice & Theodore

Érdekes gondolattal játszik el ez a regény. A függetlenségi háború után, a független Amerika királyság lesz, méghozzá George Washingtont kérik fel királynak. Utódai több, mint 200 éve uralkodnak. A történelem során először most fordul elő, h a trónörökös nő, Beatrice. Mindig is rá hárult ezért a figyelem, egész életében erre a szerepre készült, komoly, koránál jóval érettebb gondolkodású 22 éves lány. Néhány évvel fiatalabb ikertestvérei, Samantha és Jeff inkább csak élvezik a rangjukkal járó előnyöket, velük szemben nem nagyon vannak elvárások.
A regényben főleg a királyi csemeték életét ismerjük meg, ami tele van intrikákkal, fényűzéssel, szerelmekkel, kötelességgel, barátságokkal, na meg tiltott gyümölcsökkel. Amikor az uralkodópár megkezdi az ideális férj keresését lányuk számára, gyerekeik gyorsan egy többszörös szerelmi háromszögben találják magukat. Ezek után a fő dilemma a kötelesség és a boldogság közötti választás, ezt a döntést nem könnyíti meg egy családi tragédia sem. Persze már amikor elkezdtem hallgatni, akkor is tudtam, h van egy következő része és szerintem tervben vannak még továbbiak is, de ahhoz képest, h milyen hosszú volt, valamiféle lezárást vártam volna, de semmire nem jutottak. Ennek – és a meglehetősen bugyuta téma – ellenére szívesen hallgattam, érdekesek és elég jók a szereplők, sok a konfliktus, ami fenntartja az érdeklődést, máris belekezdtem a második részbe.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése