2023. október 31., kedd

Hanni Münzer: Das Mädchen hinter der Maske

Az idei várólistámról került sorra ez. Már egy könyvet olvastam olvastam a szerzőtől, de az teljesen más volt.
Valahogy végig nem tudtam sem a szereplőkkel, sem a sztorival megbarátkozni. Nagyon sokat akar, nagyon nagystílűvé akarja tenni az egészet, de szerintem nem igazán sikerül. Az egyetemista Gina Rómában él, senkije nincs, ami nem is csoda, hisz az élete csak egy kitaláció, ahogy a személyisége és a múltja is. Bár mindent az irányítása alatt tart, mégis apró porszem csúszik a gépezetbe és egy véletlen folytán a világhírű tech milliomos Riccardo West ágyában landol. Innentől kezdve sorsuk elválaszthatatlan egymástól, Riccardo halhatatlan szerelemre lobban a lány iránt – ami elég kevéssé meggyőző és hihető szerintem – óvni, védeni, segíteni akarja, amire Ginának elég nagy szüksége is van, ennek ellenére hallani sem akar a férfiról. A lányra rátalál a múltja, ami komoly veszélyeket tartogat mindenkire nézve a környezetében, de a hős tech milliomos minden erejével azon van, h megmentse és meghódítsa a lányt. Persze ez sikerül is. Szerintem sajnos a teljesen hihetetlen és irreális, romantikus irányba vitte el a történet szerelmi szálát, ami számomra az egészre rányomta a pecsétjét.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése