2013. június 30., vasárnap

Lena Johannson: Rügensommer

A könyv címe azért keltette fel az érdeklődésemet, mert egy új ismerősöm Rügenről származik, így szerettem volna többet megtudni a szigetről, ráadásul valami könnyed nyári olvasmányra vágytam, így ideális választásnak tűnt a könyv.


Az újságíró Deikét a főnöke egy nyaraló szigetre küldi 1 évre, a gond csak az, h nem Ibizáról vagy Mallorcáról van szó, hanem a német Rügen szigetről. Odaérve persze lenyűgözi a táj szépsége, az ottani egyszerű élet. Meglátogatja a nővére, összemelegednek a szomszédjával, az eleinte meglehetősen fura, de annál jóképűbb (naná;)) Hannessel. Meglehetősen együgyű love story lesz a dologból egy titokkal, ami szintén elég gyenge. A fülszöveg meglepő fordulatokat ígér, újszülötteknek biztosan;).
Kicsit olyan propaganda íze volt a könyvnek, h népszerűsítsük Rügent! Miután olyanokat olvastam, h a sziget olyan szép, mint a Karib-szigetek, vagy még szebb, mert itt még strandkosarak is vannak, már muszáj voltam google barátomat segítségül hívni pár képért és elámultam. Tényleg gyönyörű hely, a képeket elnézve, nem biztos, h az ember első gondolata az lenne, h ez egy német sziget a Balti tengerben: homokos part, tenger, sziklák, kagylók, strand, csodás!
Bár sok volt a leírás a könyvben, ennek ellenére sem mondhatom, h most többet tudnék Rügenről, bár pont ezt szerettem volna, nem nagyon teljesítette ezt az elvárásomat, így és a kiszámítható történet miatt csalódás volt a könyv.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése